Obchodné podmienky

Bezpečnosť a ochrana informácií

Preváckovateľ prehlasuje, že všetky osobné udaje sú doverné a budú použite len pre interne potreby firmy Verner a syn, a nebudú zverejnené, poskytované tretej osobe či inak zneužívané. Osobné informácie sú zhromažďované z obchodných, logistických, štatistických a marketingových duovodou.

Termín dodávky

Ak je tovar na sklade je termín dodávky cca 10 dní. Výnimočne sa može stať, že niektorý sortiment nebudeme mocť v uvedenom termine odoslať. V takom pripade Vás budeme kontaktovať o najblišom možnom termíne. Ak sa tovar musí vyrobiť je termín dodania cca 1 mesiac a bude upresnený.

Platba

Platiť je možné:

  • dobierkou pri prebratí poštového balíku
  • platba predom bankovým prevodom
  • v hotovosti

Doprava

Doprava tovaru prebjeha nasledujúcimi spôsobmi.

  • Slovenskou poštu: cena balíku 20 EUR, (max 16kg) včetně balného.
  • Heureka Point (Bratislava): 12 EUR / balík (max. 15kg) včetně balného.
  • GLS: za cenu 20 EUR.
  • DPD: za cenu 15 EUR.
Dobírkovné 2,- EUR.

Reklamácie

Reklamácie chýb tovaru kúpených prostredníctvom E –shopu, musí byt uplatněná pisomnou formou okamžite po ich objavení. Tovar sa pri reklamáci hodnotí podľa platných ČSN 72 5510 užitkový a ozdobný porcelán. Pri prebraní zasielky je kupujúci poviný skontrolovať množstvo a kvalitu prebratého tovaru. V prípade poškodeného tovaru poskytujeme na všetky výrobky 2 ročnú záruku. Vybavenie reklamácií je bezplatné.

1.Reklamovaný tovar musí byť čistý a v originálnom balení v ktorom bol tovar predaný. Uplatnenie chýb musí byť doložene vierohodným dokazovým materiálom uvedeným v obchodnom zákoniku.

2.Kupujuci musí predložiť zoznam reklamovaného tovaru s označením.
a)s ktorej obchodnej zasielky je poškodený tovar reklamovaný
b)dovod reklamácie

3.Tovar rozbitý prepravou – reklamovať ihneď alebo najneskor do 5-ti dní, inak jeho právo zo zodpovednosti za chyby zaniká.

4.Predávajúci prostredíctvom svojej reklamačnej komise skontroluje všetok reklamovaný tovar a ku každej reklamácii pošle pisomné vyjadrenie. Maximalna doba pre prešetrenie reklamacie predavajucim a zaslaním pisomneho vyjadrenia je 30 kalendarnych dní od obdrženia pisomnej reklamácie.

5.V pripade, že je reklamácia opravnená, predávajúci má právo podľa svojej voľby nahradiť zásielku novou zasielkou za nezmenených podmienok, alebo poskytnúť finančnú nahradu do výšk kupnej ceny reklamovaného výrobku (dle dohody zo zákazníkom)

6.Záruky sa nevsťahujú na výrobky, ktoré majú zjavné alebo skryté vady a to nesprávnym použivaním a manipuláciou, alebo ak neboli dodržané technické normy a podmienky dané predávajúcim.

7.Tovar možete v stanovenej lehote vrátiť aj bez udania dovodu. Žiaden problem ak vratite tovar do 14 dní nepoužitý spät, možete si ho podľa Vašeho priania vymeniť alebo si necháte poslat spät peniaze.

<< zpět nahoru

Jak nás hodnotí naši zákazníci?

" Vše v pořádku,dobře zabaleno.Velká spokojenost. "

před 24 dny, Oveřený zákazník

" Trochu tristní portál zákazníka, nemožnost cokoliv změnit včetně hesla, do košíku je možno vložit i zboží, které není skladem apod. Ale obchod aspoň obratem komunikuje :-) "

před 2 měsíci, Oveřený zákazník

" Zboží perfektně zabalené, seriózní a rychlá komunikace "

před 3 měsíci, Oveřený zákazník

" pekne z domu "

před 4 měsíci, Oveřený zákazník

" Napriek rozdielu objednávky z dodaným tovarom oceňujem ochotu predajcu riešiť problém "

před 6 měsíci, Oveřený zákazník

" Jsem spokojen! "

před 7 měsíci, Oveřený zákazník

starší reference...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace